Nr. 74 (Technische faciliteiten en huisregels van de ambtenarenkamer)

In de ambtenarenkamer van de Tweede Kamer staan de volgende faciliteiten ter beschikking:

  • 7 personal computers met werkplek (met o.a. de in de Tweede Kamer gebruikte versie van Word, Excel, Powerpoint en
  • Internet Explorer alsmede toegang tot het Rijksportaal;
  • 2 televisietoestellen waarop de debatten kunnen worden gevolgd;
  • een print- en kopieerapparaat (met faxmogelijkheden);
  • 2 telefoontoestellen;
  • 1 vergadertafel met maximaal 8 plekken.

Voorts kan bij binnenkomst bij de receptie van de Tweede Kamer een tijdelijke inlogcode voor het wifi-netwerk van de Kamer worden verkregen, zodat bijv. met laptops in de ambtenarenkamer kan worden gewerkt. Het is tevens mogelijk met behulp van wifi naar het lokale printapparaat te printen.

De Bodedienst van de Tweede Kamer beheert de ambtenarenkamer. Men kan dan ook bij de Bodedienst terecht met verzoeken om aanvulling van papier, voor het melden van storingen, etc. Houd er bij gebruik van de ambtenarenkamer rekening mee dat het niet is toegestaan - ook niet bij gebruik van de ruimte door meerdere ministeries - om met uw werkzaamheden uit te wijken naar de ministerskamer.

Laatst gewijzigd op: 4-12-2018